Ένα θέμα που αρκετά συχνά μας ρωτάνε οι πελάτες μας, είναι αν αξίζει να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω email marketing. Η απάντηση είναι ξεκάθαρη, ναι αξίζει!
Αρκεί η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω email marketing να γίνει με τα σωστά ψηφιακά εργαλεία και τον σωστό τρόπο.
Πάμε να δούμε μια από τις δημοφιλέστερες email marketing πλατφόρμες και ποιες είναι οι δυνατότητες και οι λειτουργίες που παρέχει, για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών.
H email marketing πλατφόρμα Mailchimp ξεχωρίζει έναντι των άλλων για την πληθώρα των αυτοματισμών που παρέχει, καθώς για την εξαιρετική εμπειρία χρήστη στο διαχειριστικό της.
Ακόμη, σου δινει την δυνατότητα να αποστείλεις δωρεάν μέχρι και 1000 email τον μήνα για να προωθήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Σε περίπτωση βέβαια που θέλεις να αναπτύξεις ακόμη περισσότερο το email marketing στην επιχείρηση σου, παρέχει επί πληρωμή πακέτα για αποστολή περισσότερων email και δημιουργία αυτοματισμών όπως “άφησες κάτι στο καλάθι σου, μπορείς να επιστρέψεις να ολοκληρώσεις την αγορά” κ.α.
Δυνατότητες email marketing πλατφόρμας Mailchimp
- Αποστολή μαζικών emails
- Σχεδιασμός και δημιουργία καμπανιών με Drag-and-Drop Builder
- Δημιουργία λίστας συνδρομητών χειροκίνητα
- Δημιουργία λίστας συνδρομητών αυτόματα μέσω φόρμας εγγραφών newsletter στην ιστοσελίδας σου
- Δημιουργία pop-up για εγγραφή στο newsletter για να το εισάγεις στην ιστοσελίδα σου
- Οργάνωση και τμηματοποίηση συνδρομητών μέσω tags
- Δημιουργία προσωποποιημένων emails
- Δημιουργία emails με δυναμικό περιεχόμενο
- Αποστολή αυτοματοποιημένων emails
- Αποστολή email σε συγκεκριμένους συνδρομητές βάσει της συμπεριφοράς τους ή άλλων χαρακτηριστικών
- Αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για κάθε καμπάνια
Πως θα ξεκινήσεις στην email marketing πλατφόρμα Mailchimp
Βήμα 1: Δημιουργία λογαριασμού στην Πλατφόρμα Mailchimp
Πρόσθεσε στοιχεία της επιχείρησης σου, επαλήθευσε το domain name, πρόσθεσε ρυθμίσεις GDPR και εξασφάλισε τη νομιμότητα των email που στέλνεις
Βήμα 2: Δημιουργία Λίστας Κοινού
Ονόμασε την λίστα του κοινού, ρυθμισε τις ιδιότητες της και μη ξεχάσεις τις GDPR ρυθμίσεις.
Βήμα 3: Προσθήκη Συνδρομητών στη Λίστα
Σύνδεσε το site σου με τη λιστα κοινού ή πρόσθεσε τα email χειροκίνητα εφόσον έχεις την συγκατάθεση τους.
Βήμα 4: Δημιουργία Καμπάνιας Email
Αφου έχεις έτοιμη την λίστα του κοινού, τώρα μπορείς να τους στείλεις και το 1ο ενημερωτικό email για να προωθήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
Επίλεξε ένα από τα υπάρχοντα template και τροποποίησε το ή φτιάξετε το δικό σου απο αρχή. Πρόσθεσε το περιεχόμενο σου (φωτογραφίες και κείμενα) και ένα καλό call-to-action με το οποίο θα ζητάς την ενέργεια που θες να κάνουν στο site ή eshop σου. Για παράδειγμα, μπορεις να προσθέσεις στο τέλος του email ενα κουμπί το οποίο να αναγράφει , δες τα νέα μας προϊόντα ή ρωτήστε μας περισσότερα για τις υπηρεσίες μας.
Σημαντικό σε αυτο το σημείο ειναι να δεις αρκετές φορές όλο το περιεχόμενο του email για πιθανά συντακτικά και ορθογραφικά λάθη καθώς και αν αυτά που γράφεις είναι πλήρως κατανοητά στο κοινό σου.
Βήμα 5: Αποστολή Καμπάνιας
Είσαι έτοιμος να πατήσεις το κουμπί; Λοιπόν ναι!
Αν έχεις ακολουθήσει όλα τα παραπάνω βήματα, διαθέτεις κοινό συναφές με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου και το περιεχόμενο του email σου προκειται να δώσει κάποια αξία στο κοινό σου, τότε, πάτα το κουμπί “ Αποστολή Καμπάνιας”.
Συμβουλή
Το email marketing – όταν γίνεται σωστά – είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να διατηρήσεις την αφοσίωση των πελατών σου αλλά και για να αποκτήσεις νέους πελάτες. Η τακτική αποστολή email μεσω της email marketing πλατφόρμας Mailchimp απαιτεί χρόνο, εμπειρία και αρκετές τεχνικές γνώσεις. Αν χρειάζεσαι κάποιον ειδικό στο email marketing, στην Devify δημιουργούμε email marketing καμπάνιες και αυτοματισμούς που τραβούν την προσοχή, μετατρέπουν πελάτες και αυξάνουν τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Ψάχνεις έναν αξιόπιστο συνεργάτη;
Επικοινωνήστε με την ομάδα της Devify, για ισχυρές καμπάνιες Email Marketing και αυτοματισμούς